گوگلش کن

هر چیزی میخوایی اینجا هست به جای گوگل دست به کار شدیم

گوگلش کن

هر چیزی میخوایی اینجا هست به جای گوگل دست به کار شدیم

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

--------------------

زبانحال حضرت علی (ع) به حضرت فاطمه زهرا (س) ۷۲۱

متن نوحه    —->  زبانحال حضرت علی (ع) به حضرت فاطمه زهرا (س) ۷۲۱

زبانحال حضرت علی (علیه السلام) به حضرت فاطمه زهرا (سلام الله)
من گرگ هر  دردوی  سنین  بولیدیم  بولمدیم
من گرگ غسلون ویرن ساعت ئولیدیم ئولمدیم
ئولمدیم  قالدیم جنازون اوسته سینه داغلادیم
ئولمدیم ئوزاللریمله  گوزلروی  باغلادیم
دویمشام جانه داخی سنسیزجهانی نیلییم
قورخورام سندن صورا دنیاده چوخ عمر ایلیم
ئولمرم بوصبروطاقت که منیم  وار فاطمه
آچ گوزون سیندرما دوستوم،دشمنیم وارفاطمه
لکّه قان دوشموش گوزون آچ،یومما یاندیردون منی
آند اولا ئوزجانیوه زهرا اوتاندیردون منی
من نجه بو عشقیمون سر رشته سین سنلن قیریم
من نجه آخرسنی خاک  بقیعه  تاپشیریم
من نجه ئوز اللریملن جسموه خلعت بوکوم
من نجه سیلی گویردن صورته تپراق توکوم
من نجه سنسیز بو ایوده گوندوزی شام ایلرم
من نجه آغلارقالان اطفالی آرام ایلرم
دلخوشیدیم عمرومه سنلن سنی ئولدوردیلر
مین ایل عمرایتسم چتین بیرده یوزوم سنسیز گولر
ایتدیلرجبریل ئوپن درگاهی مقتل فاطمه
چوخ یورولمشدون بوآز عمرونده دینجل فاطمه
دینجل ای عمرینده راحت بالشه باش قویمیان
دینجل ای جاندان دویان اوغلی حسیندن دویمیان
 بوترابی  عیبی  یوخ تیره  ترابه ساتموسان
یات گجه لر یاتمیان زهرا نه راحت یاتموسان
اشگمیلن سو قارشدی آب غسل ایتدیم سنه
گوز یاشیم قانه دولاندی فاطمه سس ویر منه
سو توکور اسما  پریشان  ایلیور گیسولرون
وای منه زهرا نجه صدمه گوروب پهلولرون
بیلمورم  بومدتی بویاریه دوزدون نجه
سن حسینه الده بیر کوینک توخوردون چوخ گجه
بیلمدیم زهرا گینه چاره ایدردیم یاروه
چوخ اورکلندیم اوتاندیم باخماقا رخساروه
قاخمیوردی بیر الون روشندی بو مطلب منه
کاش دیوردی سینوینده یاره سین  زینب منه
یاروی گوردوم الیم  قوینومدا  قالدی  فاطمه
آچ گوزون باخ گور نجه حیدر قوجالدی فاطمه
ایلیوب الآن قرانلوقدا  حسینون  سینه چاک
عاجزم نیلیم اوشاقلارون ئوزین ایلور هلاک
زینبون گاهی گلورحاله گهی حالدان گیدور
مغسل اوسته  جسموه باخدقجا تزتز غش ایدور
نصف شبدی باشون اوسته اّول آخشامدان…

👉 https://sarmashg.ir/mag/?p=25108 🌐
————————
#⃣ #متن_نوحه

@sarmashg_channel


🔘 🔗 دیدن متن کامل

مشاهده مطلب در کانال

  • ۹۸/۰۵/۳۰
  • محمد حمزه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی