گوگلش کن

هر چیزی میخوایی اینجا هست به جای گوگل دست به کار شدیم

گوگلش کن

هر چیزی میخوایی اینجا هست به جای گوگل دست به کار شدیم

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

--------------------

زبانحال حضرت موسی بن جعفر (ع) ۵۰۲

متن نوحه    —->  زبانحال حضرت موسی بن جعفر (ع) ۵۰۲

باب الحوائج حضرت موسی بن جعفر (علیه السّلام) 
سبک : ارباب خوبم ماه عزاتو عشقه …
ای صبا یلی همت ایت وار غم نهانیم
آخرین نفسده فقط وار سنه گمانیم
سال یولون بقیعه خبر ویر بتوله گلسون
رآفتیله سیلسون آنام چشم خونفشانیم
عالم نهیبی موسی ابن جعفرم من
غملر شکیبی موسی ابن جعفرم من
زندان غریبی موسی ابن جعفرم من
اولمادی بو زندانیده من غریبه چاره
بوینومی غل اهرمن ایلیوبدی یاره
وار ایاقلاریمدا آغیر کنده کنج زندان
تار و تیره دور اف اولا چرخ روزگاره
عالم نهیبی موسی ابن جعفرم من
غملر شکیبی موسی ابن جعفرم من
زندان غریبی موسی ابن جعفرم من
اون بیرایل بو زندانیده حالیمی بولن یوخ
وار جراحتی جسمیمون مرهم ایلین یوخ
گوزلریم نه مدت قالوب یولده انتظارم
نه رضا نه معصومه نه یانیمه گلن یوخ
عالم نهیبی موسی ابن جعفرم من
غملر شکیبی موسی ابن جعفرم من
زندان غریبی موسی ابن جعفرم من
ساحتیم منزهدی بولمم ندور گناهیم
عرش داوری یاندیرار گونده سوز و آهیم
سند نابکار ایلیوب رکن دینی محزون
چاره سیز قالان لحظه لر رب اولوب پناهیم
عالم نهیبی موسی ابن جعفرم من
غملر شکیبی موسی ابن جعفرم من
زندان غریبی موسی ابن جعفرم من
قرب حق بو زندانیده باشمی اوجالتدی
پوزدی رنگ رخساری محبس منی قوجالتدی
سیلی وردی رخساریمه پاسبان هارون
حالیمی مشوش ایدوب صورتیم سارالتدی
عالم نهیبی موسی ابن جعفرم من
غملر شکیبی موسی ابن جعفرم من
زندان غریبی موسی ابن جعفرم من
بیر بیله جفایه عدو ایتمدی قناعت
حال زارینه باخمیوب قویمیوبلا راحت
قمچی لر وروبلار باشیندان قولوندان اعدا
زهر کینیله باغریقان ایتدیلر نهایت
عالم نهیبی موسی ابن جعفرم من
غملر شکیبی موسی ابن جعفرم من
زندان غریبی موسی ابن جعفرم من
یوخدی بیر نفر تا یوزون قبلیه چویورسون
اولمادی رضا باشینی تا…

👉 https://sarmashg.ir/mag/?p=25328 🌐
————————
#⃣ #متن_نوحه

@sarmashg_channel


🔘 🔗 دیدن متن کامل

مشاهده مطلب در کانال

  • ۹۸/۰۵/۳۱
  • محمد حمزه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی